Bezoek aan de nieuwe locatie Tweede Kamer voor nieuwe leden van de Haagse VVD

Het nieuwe tijdelijke onderkomen aan de Bezuidenhoutseweg is nu zo’n twee maanden in gebruik. De Haagse VVD organiseert speciaal voor haar nieuwe leden een rondleiding door de tijdelijke huisvesting van de Tweede Kamer; ideaal voor ieder die geïnteresseerd is om hier een kijkje achter te schermen te krijgen en meer te weten wil komen over het dagelijkse reilen en zeilen van een Tweede Kamerlid. Deze activiteit zal plaatsvinden op donderdag 11 november om 19:00 en zal worden verzorgd door ons Haagse Tweede Kamerlid Ingrid Michon. Er zijn gelimiteerde plekken, dus meld je snel aan door een mail te sturen naar leden@vvddenhaag.nl. Vermeld hierbij duidelijk uw volledige naam (zoals ook op uw identificatiebewijs staat vermeld); zo kunnen we een soepele doorgang garanderen. Verdere informatie over het programma zal u vervolgens per e-mail krijgen.

Tot dan!

nov 11 2021